Przyspiesza ruchy wskazanego organizmu żywego.
Zaklęcie działa na wszelkie systemy ruchu, zarówno organizmów jednokomórkowych, jak i wielokomórkowych.
Trwa to do czasu zaprzestania zaklęcia.
Łączy żywoty dwóch wskazanych organizmów żywych.
% Tutaj z wielkim smutkiem muszę stwierdzić, że nie zapisałem szczegółów zaklęcia, ani ich nie zapamiętałem.
Przyspiesza wzrost i rozwój wskazanego organizmu żywego o określoną ilość.
Zaklęcie dostarcza minimalnej ilości potrzebnych substancji do kontynuacji rozwoju.
Wynik zaklęcia może być porównywany do przyspieszenia czasu na danym organizmie, aż do osiągnięcia pewnego wieku.
Trwa to do czasu zaprzestania zaklęcia.
Dodaje wskazanym żywym sił witalnych.
+ Vitalis maxima
Działa identycznie do Vitalis, tylko że z większą mocą.
% Niejasna jest definicja sił witalnych użyta w tym opisie.
Wzmacnia umiejętności fizyczne wskazanego organizmu żywego.
Trwa to do czasu zaprzestania zaklęcia.
Przyspiesza lub spowalnia o określoną ilość dany proces we wskazanym organizmie żywym.
Trwa to do czasu zaprzestania zaklęcia.
Spowalnia o określoną ilość procesy trawienne wskazanego organizmu żywego.
Zaklęcie nie spowalnia działania kwasów i enzymów, ale może spowodować, że są wydzielane wolniej i w mniejszych ilościach.
Trwa to do czasu zaprzestania zaklęcia.
Przyspiesza o określoną ilość procesy trawienne wskazanego organizmu żywego.
Zaklęcie nie przyspiesza działania kwasów i enzymów, ale może spowodować, że są wydzielane prędzej i w większych ilościach.
Trwa to do czasu zaprzestania zaklęcia.
Zrasta ze sobą dwie określone, dotykające się, części wskazanych organizmów żywych.
Tkanka łącząca je jest mieszaniną tkanek, które się dotykały. W wypadku dotykania się części przez martwe komórki (jak martwy naskórek), jeżeli warstwa jest dostatecznie cienka, żywe tkanki pod nią się połączą.
Działa tylko na organizmach wielokomórkowych. Zrastanie dzieje się szybko, ale nie natychmiastowo.